Перелік документів

Шановні клієнти! 

Увага! Від 07.11.2018 року кваліфікований електронний підпис (ЕП) можна отримати ЛИШЕ за особистої присутності підписанта.

Якщо термін дії Ваших дійсних сертифікатів електронного підпису ще не закінчився і змін у даних, які є в сертифікатах не відбулось, то в програмі M.E.Doc та веб-сервісі СОТА є автопродовження сертифікатів всіх кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг.

Звертаємо Вашу увагу на те, що наведений нижче перелік документів є ОБОВ’ЯЗКОВИМ для отримання ЕП. Наявність ПОВНОГО КОМПЛЕКТУ перерахованих нижче документів — це ОБОВ’ЯЗКОВА вимога діючого законодавства України.

Тільки за наявності ВСІХ необхідних документів співробітники ТОВ “ЦСК «Україна» мають право видати Вам сертифікат ключа ЕП та надати Вам можливість користуватися перевагами електронного документообміну.

Для отримання сертифікатів, в залежності від заявника, необхідно подати такі комплекти документів:

  — Юридична особа;

  — Відокремлений підрозділ (філія, представництво) юридичної особи;

  — Фізична особа-підприємець;

  — Фізична особа;

  — Приватний нотаріус;

  — Адвокат;

  — Для податкових накладних